Нетрадиційні форми проведення засідань МК Друк
Методична робота - Методичний кабінет
Написав Грищук В.С.   
Четвер, 03 січня 2019 14:34

 

І на завершення засідання члени МК взяли участь у телепередачі «Стосується кожного», де ділилися досвідом використання технології критичного мислення на своїх уроках

 

 

4 березня 2019р. відбулося засідання МК викладчів суспільно-гуманітарних дисциплін на тему «Сучасний урок – основа ефективної якісної освіти», яке пройшло у формі тренінгу.

Члени МК визначили основні риси сучасного уроку, сформулювали вимоги до його проведення, опрацювали новітні методи та методичні прийоми, які використовуються на відповідних етапах уроку. Цікавими для учасників тренінгу були руханка «Саймон сказав…», інтерактивна вправа «Вибери мотивацію».  Складання сенкану «Мета уроку» стало жвавою формою колективної роботи і вийшов такий результат:

Мета

Навчальна, розвивальна, виховна

Визначають, ознайомлюють, досягають

Мета досягається у співпраці викладача та учнів

Ціль


На завершення методичного засідання виконали вправу-релакс «Хай щастить».

Методична оперативка членів МК професій ресторанного господарства та легкої промисловості «Від творчого вчителя - до творчого учня». Педагоги ділилися своїми думками про те, що сучасний наставник молоді має бути творчою особистістю, щоб міг формувати в учнів стійкий інтерес до навчання, оволодіння обраною професією.

Майстер-клас  «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці» (з досвіду роботи викладача Зданевич О.Г.)

Форум методичних рекомендацій «Впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку кваліфікованих робітників будівельних професій». Огляд рекомендацій було представлено у вигляді мультимедійної презентації, де члени МК захищали свої напрацювання із цього питання, ще раз переконувалися у важливості самоосвіти при навчанні на компетентнісній основі.

Круглий стіл «Інтерактивні методи навчання як фактор соціалізації учнів на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін». Члени МК поділилися своїм досвідом застосування інтерактивної технології на своїх уроках. Шайдуліна С.М. розповіла про соціалізуючу роль інтерактивних методів на уроках історії, Мохнюк О.П. – про впровадження методів моделювання на уроках економіки та ділової активності, Голян О.І. – про застосування інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови, Литвинюк Т.Я. – про сприяння інтерактивної методики у здобутті учнями комунікативних навичок, тобто здатності працювати в різноманітних групах, виконуючи всілякі соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника тощо).

Цікаво пройшло засідання методичної комісії викладачів природничо-математичного циклу на тему «Соціалізація учнів як умова становлення особистості». Дане питання обговорювалось методом «шести капелюшків».

Засідання МК класних керівників і вихователів проходило у формі методичного консиліуму «Підлітки групи ризику», де члени МК розглянули основні напрямки виховної роботи з різними категоріями учнів, особливо із групи ризику, ознайомилися із основними аспектами формування соціально адаптованої особистості.  Цікава презентація, відеоролики робили засідання цікавим, спілкування невимушеним, продуктивним.


Останнє оновлення на Вівторок, 26 березня 2019 08:13