План роботи ліцею на 2020-2021 н.р. |
План роботи ліцею - План роботи ліцею | |||
Написав Романюк М. І. | |||
Четвер, 09 липня 2020 07:55 | |||
Затверджено на засіданні педагогічної ради ліцею 2020 р. протокол №9 від 27 серпня 2020р. План роботи Любомльського професійного ліцею на 2020-2021 н.р. 1. Вступ Любомльський професійний ліцей - державний професійно-технічний навчальний заклад другого атестаційного рівня, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття професійно-технічної та повної загальної середньої освіти. Первинна професійна підготовка молоді, підвищення кваліфікації безробітних громадян та фізичних осіб здійснювалась відповідно до Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах за професіями, відповідно до отриманої ліцензії на провадження освітньої діяльності серія АЕ № 527911 від 06.01.2015р. Маляр, штукатур; Столяр будівельний, верстатник деревообробних верстатів; Кравець; Кухар; Штукатур, лицювальник-плиточник; Офіціант, бармен. Відповідно до наказу управління освіти і науки ОДА про Державне (регіональне) замовлення на підготовку робітничих кадрів у 2019р. ліцею доведено обсяг державного (регіонального) замовлення на підготовку робітничих кадрів з прийому -130 осіб, зараховано на навчання 108 осіб ( 83 %). У 2019-2020 навчальному році навчалось 257 учнів. Випущено 120 кваліфікованих робітників: з них 11 - отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації. В навчально-виховному процесі задіяно 34 педагогічних працівники (з них 10 викладачів, 13 майстрів виробничого навчання). Професійний рівень викладачів та майстрів виробничого навчання достатній для якісної підготовки кваліфікованих робітників. З метою професійної орієнтації учнів, сприяння у виборі ними напрямку професійного навчання у старшій школі ліцей брав участь у Волинському ярмарку професій. В школах м. Любомля, Любомльського, Шацького, Турійського, Старовижівського Ковельського районів здійснювалась профорієнтаційна робота. 2019-2020 навчальний рік був І етапом (мотиваційно-настановчим) роботи ліцею над науково-методичною проблемою «Реалізація компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій». Робота над проблемою була спрямована на: - дослідження готовності педагогів до роботи над проблемою ліцею (анкетування); - аналіз науково-методичної літератури з даного питання. Створення довідково-інформаційного каталога; - визначення оптимальних умов для формування усіх груп компетентностей учнів на уроках та в позаурочній діяльності; - виявення шляхів та забезпечення формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій, сприяння позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності як основи формування ключових компетентностей; - забезпечення більш глибокого усвідомлення педагогами ідей компетентнісного підходу та його реалізації у навчально-виховному процесі. У зв’язку із карантинними обмеженнями значна частина роботи проводилася у дистанційному режимі. Виникали труднощі у проведенні методичної роботи із використанням смарткомплексів, але така робота значно підвищила рівень ІКТ-компетентності педпрацівників. Визначальним напрямом роботи Любомльського професійного ліцею в 2020-2021 навчальному році буде практичне дослідження проблеми “Реалізація компетентнісного підходу до навчально - виховного процесу засобами інноваційних технологій”, що передбачає науково-практичне оволодіння даною проблемою, удосконалення педагогічної майстерності з даної проблеми, підвищення ефективності та результативності освітнього процесу. Учні приймали участь в загальноліцейних конкурсах професійної майстерності, в обласній спартакіаді серед ПТНЗ, інших змаганнях, де здобували призові місця: ІІ місце з легкоатлетичного кросу в обласній спартакіаді серед учнів ПТНЗ; ІІ місце з баскетболу серед дівчат в обласній спартакіаді серед учнів ПТНЗ; ІІІ місце з баскетболу серед юнаків в обласній спартакіаді серед учнів ПТНЗ; І місце в міських змаганнях з міні-футболу до Дня Соборності України. У минулому навчальному році виховна робота проводилась за напрямками: громадсько-патріотичне, родинно-сімейне, військово-патріотичне, трудове, художньо-естетичне, духовно-моральне, екологічне, превентивне виховання, сприяння творчому розвитку особистості. В ліцеї працювало 2 гуртки художньої самодіяльності: мистецтва художнього слова, ансамбль української народної пісні “Перевесло”, де займалося 11% учнів ліцею. Учасники гуртків займали призові місця в різноманітних конкурсах: -ІІ місце в обласному Відкритому фестивалі-конкурсі пісні національних меншин «Україна – мій дім»; -ІІ місце в обласному конкурсі «З цілющого джерела черпаємо наснагу»; -ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу юних гумористів «Посміхнемось щиро Вишні»; -ІІІ місце в обласному конкурсі юних читців поезії Т.Г. В ліцеї навчалось 7 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Ці діти протягом навчального року отримували всі виплати, передбачені законодавством. Всі учні ліцею забезпечені місцями в гуртожитку. Проведено ремонт кімнат, секцій. Основна форма фінансування: місцевий бюджет. Кошториси доходів та видатків затверджені головним розпорядником бюджетних коштів, що відповідає вимогам ст.22 бюджетного кодексу України від 21.06.2001р. № 2542-ІП та п.7 порядку складання та затвердження основних вимог щодо виконання кошторису бюджетних установ. Видатки по загальному та спеціальному фонду проведені в межах кошторисних призначень. Доходи спеціального фонду ліцею сформовані за рахунок надходжень від платних освітніх послуг з курсової професійної підготовки, благодійних внесків, виробничої діяльності майстерень та практики учнів. Благодійна допомога, що надійшла у вигляді грошових коштів, використовувалась на потреби закладу згідно з кошторисом. Виконана значна господарська робота: здійснено лицювально-плиткові, штукатурні роботи в лабораторії фізики, санвузлі на 3 поверсі навчального корпусу; замінено проводи електропостачання в секції на 2 поверсі учнівського гуртожитку; проведено ремонт водопроводу та каналізації в учнівському гуртожитку; пофарбовано підлогу в спортивній залі; проведено косметичний ремонт житлових секцій в учнівському гуртожитку. Виходячи із вищевикладеного, враховуючи сучасні соціально-економічні реалії ринку праці на 2020-2021 навчальний рік перед колективом ліцею визначено певне коло завдань. План роботи завантажити тут (Див. документ).
|
|||
Останнє оновлення на Четвер, 10 вересня 2020 14:00 |