forex trading logo

Пошук

Підсумки методичної роботи за І півріччя 2018-2019н.р. PDF Друк
Методична робота - Методичний кабінет
Написав Грищук В.С.   
Четвер, 03 січня 2019 16:17

Педагогічний колектив Любомльського професійного ліцею протягом І півріччя 2018-2019н.р. працював над науково-методичною проблемою «Фахове зростання педагогів та формування професійних компетенцій кваліфікованого робітника і соціально-зрілої особистості у сучасному освітньому просторі». Це заключний, підсумковий етап опрацювання методичної проблеми.

Завдання:

· Систематизація матеріалу, напрацьованого педагогічним колективом з даної проблеми;

· узагальнення та аналіз роботи над єдиною науково-методичною проблемою, вироблення практичних рекомендацій.

Робота над проблемою була спрямована на:

  • розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання;
  • пошук шляхів підвищення конурентноспроможності випускників ліцею у сучасних умовах;
  • використання сучасних підходів до формування професійних компетенцій учнів;
  • підвищення професійної майстерності педагогів щодо здійснення процесу соціалізації особистості;
  • втілення соціалізуючої спрямованості педагогічних інновацій;

В методкабінеті створено належний інформаційно-довідковий банк з методичної проблеми. В рамках МК проходила презентація творчих звітів методичних комісій про наслідки роботи над проблемою.

Серед форм роботи, що сприяли успішній реалізації методичної теми виділялася школи ППД Карпухіної Н.В., Кущук Л.М. «Формування професійних компетентностей кваліфікованого робітника», школа педагогічної майстерності викладача Литвинюк Т.Я. «Роль пошуково-дослідницької роботи учнів у формуванні соціально зрілої особистості».

І все ж основна ланка методичної роботи – це робота методичних комісій, яка відображається у плануванні засідань, у роботі між засіданнями і носить системний характер. В цьому велика заслуга голів МК - Карпухіної Н.В., Скороход О.М., Литвинюк Т.Я., Голян О.І., Кратюк Т.В. за що в наказі про підсумки методичної роботи їм оголошена подяка.

Щомісяця проводилися засідання, на яких вивчалися положення нормативних документів, заслуховувалися виступи з визначених питань, проходила апробація виступів на засідання обласних секцій, розглядалися питання результативності формування професійних компетенцій кваліфікованого робітника та соціально зрілої особистості, варіанти завдань для проведення зрізів знань, директорських контрольних робіт, комплексних контрольних завдань, затверджувалися теми дипломних робіт для учнів випускних груп тощо.

Особлива увага приділялася створенню плануючої документації за новими стандартами з професії штукатур, лицювальник-плиточник, офіціант на основі модульно-компетентнісного підходу.

Значно урізноманітнилися форми проведення засідань:

- МК ПП будівельних професій:

· к   круглий стіл «Використання педагогічних ідей Сухомлинського на уроках теоретичного і виробничого навчання» (з досвіду роботи);

· п  панорама методичних ідей «Особистісно орієнтований підхід до учнів»;

· форум методичних рекомендацій «Впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку кваліфікованих робітників будівельних професій» (див.сайт ліцею, розділ Методична робота, категорія Методичний кабінет) .

- МК ПП професій ресторанного господарства та легкої промисловості:

· методична дискусія «Удосконалення професійної підготовки випускників шляхом впровадження модульно – компетентнісного підходу»;

· семінар – практикум «Моделювання форм та методів роботи, спрямованих на підвищення інтересу до професійної підготовки;

· методична оперативка «Від творчого вчителя – до творчого учня» (див.сайт ліцею, розділ Методична робота, категорія Методичний кабінет) .

- МК викладачів природничо-математичних дисциплін:

· банк методичних ідей «Формування соціальних і професійних компетентностей учнів на уроках та п/у заходах»;

· семінар-практикум «Соціалізація учнів як умова становлення особистості» (див.сайт ліцею, розділ Методична робота, категорія Методичний кабінет);

· майстер-клас «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці» (з досвіду Зданевич О.Г.) (див.сайт ліцею, розділ Методична робота, категорія Методичний кабінет).

- МК викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін:

· педагогічний діалог із В.Сухомлинським;

· семінар-тренінг «Профілактика та подолання синдрому «професійного вигорання»;

· круглий стіл «Інтерактивні методи навчання як фактор соціалізації учнів на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін» (див.сайт ліцею, розділ Методична робота, категорія Методичний кабінет).

- МК класних керівників:

· дискусія «Підліток і відповідальність. Профілактика правопорушень»;

· форум методичних ідей «Шляхи створення сприятливого психологічного клімату в колективі»;

· методичний консиліум «Підлітки групи ризику» » (див.сайт ліцею, розділ Методична робота, категорія Методичний кабінет).

Добре продумана система роботи методичних комісій призводить до вирішення навчально – виховних завдань.

Оскільки це був рік вшанування пам’яті В.Сухомлинського, то в ліцеї пройшов місячник, присвячений Великому педагогові, в рамках якого були проведені:

- літературна години «Учитель добра і краси»(Козир О.О.);

- урок-знайомство «Живе, невмируще серце твоє, до крапельки віддане дітям» (Литвинюк Т.Я.);

- педагогічні читання «В.Сухомлинський: великий українець, педагог, гуманіст»;

- семінар «В.Сухомлинський: діалог з сучасністю»;

- педагогічна рада «Реалізація гуманістичних ідей В.Сухомлинського».

Створено бук-трейлер «Літературна спадщина В.Сухомлинського», організована експрес-виставка «Золоті розсипи мудрості» (фотозвіт див. сайт ліцею, розділ Методичний кабінет).

За звітний період проведено 7 відкритих уроків, 6 позаурочних заходів, 8 відкритих виховних годин, 5 майстер-класів - нова, для нашого ліцею, форма роботи. Їх проведенню передувала велика робота викладачів, майстрів в/н, вихователів з вибору теми, форми проведення, доцільності використання тих чи інших засобів, методів які б працювали на досягнення навчальної, розвивальної, виховної, методичної мети (див сайт ліцею, розділ Вісті з уроків).

Педпрацівники ліцею (МК ПП ресторанного господарства) працювали в рамках проекту «Досвід Естонії для підтримки реформ професійної освіти  в Україні. Волинська область». Кратюк Т.В., Симчук О.В брали участь у семінарі в рамках проекту «Надання досвіду Естонії для підтримки реформи професійної освіти в Україні. Волинська область»

Майстри виробничого навчання брали участь у фестивалі «Бурштинова осінь», де презентували свої композиції з овочів та фруктів; проводили майстер – клас «Новорічна фантазія» та «Приготування безалкогольних глінтвейнів», «Декор новорічних прикрас».

Викладач Кратюк Т.В. взяла участь у обласному конкурсі на кращу методичну розробку уроку з використанням ППЗ для учнів професій ресторанного господарства і зайняла ІІ місце.

Викладач Скороход О.М. в обласному конкурсі на кращий навчальний проект з використанням ІКТ з фізики, математики, астрономії також зайняла почесне ІІ місце.

Велася робота з впровадження передового педагогічного досвіду викладача укр.. мови та л-ри Литвинюк Т.Я. та Зданевич О.Г.

Займалися вивченням та впровадженням, по мірі можливості, нових виробничих технологій. Інформація про нові виробничі технології висвітлена на спеціальних стендах в кабінетах спец дисциплін, виробничих майстернях. Створені виставки новітніх матеріалів, інструментів, пристосувань.

Розглядалося питання нових виробничих технологій на засіданнях МК. Відповідний розділ включено до програми теоретичного та виробничого навчання із усіх професій, яким навчають в ліцеї.

До паспорта КМЗ добавився розділ медіатека, де вказані сучасні електронні джерела інформації,  якими користується викладач чи майстер в/н, готуючись до уроку.

Проводився моніторинг діяльності педпрацівників ліцею. Це дає можливість врахувати результативність методичної роботи при проведенні атестації педагогічних працівників і стає підставою для матеріального та морального заохочення.

Матеріали методичної роботи розміщувалися на сайті ліцею.

Разом з тим ще є над чим працювати у методичній роботі.

Недостатня робота з видання навчальних, методичних посібників, методичних рекомендацій. Не було жодної публікації у фахових видання чи на методичному Інтернет-порталі.

Накінець розпочалася робота по створенню власних програмних педагогічних засобів і досить успішно це вийшло у Кратюк Т.В., чекаємо напрацювань інших колег.

Не зрушилося з місця питання розробки авторських навчальних програм, власних веб-сайтів.

Це невеликий обєм роботи, який потрібно виконати і я думаю, що ми з цим справимося.

Останнє оновлення на Середа, 06 березня 2019 15:52
 

Вхід користувачів



Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ditypolice@mvs.gov.uaЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Профорієнтаційний термінал Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Волинській області

Офіційний сайт Шацького благочиння Володимир-Волинської єпархії

Paradise Hosting Ukraine

Система Orphus




.